Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van HKN Huisartsen ook verdere contactgegevens van de klachtenfunctionaris staan daar.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie van DOKH. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. De volledige regeling is te vinden op www.dokh.nl

LogoHuisartspraktijkJacobs

 

Madurastraat 4

1782 DS Den Helder

 

Telefoon 0223 612890

Fax 0223 627426

 

Routebeschrijving

 

Praktijkfolder

Medewerkers

Online afspraak maken

logothuisarts